10 / 2 423

Citroën vyráží dobýt indický trh

4.4.2019 |  Štítky: Citroën | SUV

Generální ředitelka značky Citroën ​Linda Jackson na tiskové konferenci v Čennaí (jižní Indie) oficiálně oznámila, že Citroën vstupuje na indický trh.

Jde o významný krok ve strategii internacionalizace značky Citroën, která na tento trh uvede řadu nových modelů určených pro mezinárodní trhy. První z nich se na trh dostane do konce roku 2021. Kromě toho zde značka v roce 2020 uvede na trh nové SUV C5 Aircross.

Akcelerátor rozvoje značky na mezinárodním poli
Značka do Indie přichází s kampaní „Inspired by You“ a receptem, který již 5 let stojí za jejím úspěchem v Evropě (5 let postupného růstu a získávání nových podílů na trhu):

- výrazná diferencovaná nabídka vozů s jedinečným designem a příkladným uživatelským komfortem, kterými bude na tomto již vysoce konkurenčním automobilovém trhu vyčnívat a pro zákazníky bude znamenat vyšší hodnotu;
- nová zákaznická zkušenost, ve světě automobilové nabídky nevídaná (obchodní síť, marketingový přístup, služby, digitalizace atd.);
- nastavení cen odpovídající indickému trhu, díky strategii vysokého stupně začlenění místní výroby (více než 90 %) opírající se o dvě dohody o společném podniku mezi skupinou PSA a společnostmi skupiny CK Birla (montáž a distribuce automobilů a výroba pohonných jednotek).

Nové mezinárodní modely odpovídající očekávání trhu
Citroën pro splnění této výzvy uvede na trh řadu nových mezinárodních modelů, z nichž první bude uveden na trh do konce roku 2021. Tyto nové modely budou součástí „Core Model Strategy“ skupiny PSA a budou dodržovat zejména zásadu uvedení jednoho modelu na trh ročně.

Program pojmenovaný „C Cubed“ je v souladu s postavením značky a operuje se třemi C jako:

- Cool: odkaz na design modelů zajišťující jedinečný charakter vozů Citroën;
- Comfort: odkaz na pohodu a pohodlí celé posádky vozů Citroën;
- Clever: odkaz na chytrou koncepci a vysokou úroveň začlenění místní výroby, což dokonale splňuje potřeby trhu.

Výjimečný indický trh s obrovským potenciálem růstu
Indie je s 1,3 miliardou obyvatel druhou nejlidnatější zemí na světě, která brzy předstihne Čínu a dostane se na první příčku. Jde také o nejmladší zemi na světě, průměrný věk je zde 25 let. Do roku 2025 bude 55 % obyvatel země v produktivním věku, což bude představovat 25 % ekonomicky činného obyvatelstva na celém světě. Vzhledem k tomu, že Indie dosahuje jedné z nejsilnějších úrovní růstu, měla by se za několik let stát největší ekonomikou světa (v roce 2018 se drží na 5. místě).

Z hlediska automobilového průmyslu představuje Indie obrovský potenciál. V současnosti je zde pouze 40 vozů na 1 000 obyvatel, přičemž střední třída by do roku 2025 měla vzrůst o 75 % (ze 63 na 110 milionů obyvatel). Průměrný růst trhu s osobními vozy se v příštích letech odhaduje na 8 % ročně (z 3,3 milionu vozů v roce 2018 na více než 6 milionů do roku 2025). Indie by tak měla mít od roku 2020 třetí největší automobilový trh po Číně a USA.


Jak ušetřit při nákupu vozů značky Citroën ?
Pokud si chcete pořídit auto značky Citroën za nižší cenu, doporučujeme vám navštívit tyto stránky:
Nejlevnější skladové vozy Citroën
Nejlevnější ojeté vozy Citroën
Nejlevnější předváděcí vozy Citroën

Autor: Autosystem.cz

Reklama X
<<

máme 30 let zkušenosti v obchodu s automobily

již více než 67 000 spokojených zákazníků