10 / 2 422

Hyundai získal nejvyšší umístění ve studii kvality nových vozů

24.6.2019 |  Štítky: Hyundai | SUV

Hyundai ​je podle studie Initial Quality Study (IQS)SM 2019, realizované společností J.D. Power na americkém trhu, druhou nejlépe hodnocenou neprémiovou značkou, a to již druhým rokem v řadě.

Majitelé vozidel Hyundai uváděli o tři problémy na 100 vozidel (PP100) méně než v roce 2018. Hyundai si také udržel třetí místo v celkovém hodnocení s velkým náskokem před značkou na čtvrtém místě (o 12 PP100 méně).

V jednotlivých tržních segmentech obdržel zcela nový Hyundai Santa Fe ocenění pro středně velká SUV a byl jedním z pouhých tří vozidel, která zvítězila v jednom z 21 segmentů v roce uvedení na trh. Dobře si vedla kompletní produktová řada značky Hyundai. Modely Tucson, Elantra, Accent a Veloster obsadily druhé místo ve svých příslušných segmentech a modelům Kona a Sonata patří třetí místo.

V hodnocení značek obsadil Hyundai první místo ve dvou z osmi kategorií díky nejmenšímu počtu uváděných problémů s audiosystémy, komunikačními, zábavními a navigačními systémy, ale také například se sedadly. Společnost J.D. Power navíc u hlášených problémů klasifikuje, zda se jedná o konstrukční nedostatky, nebo defekty/selhání. Hyundai měl nejnižší počet problémů, souvisejících s konstrukcí, resp. designem, mezi neprémiovými značkami.

„Majitelé vozů Hyundai a zákazníci, kteří hledají nový vůz, si mohou být u našich nových vozidel naprosto jisti tím, že jejich kvalita patří i nadále mezi nejvyšší v automobilovém průmyslu,“ řekl Barry Ratzlaff, viceprezident společnosti Hyundai Motor America, odpovědný za spokojenost zákazníků. „Námi dosažené výsledky ve velmi renomované studii IQS jsou odrazem našeho celkového zaměření na kvalitu. Jsou také výsledkem úsilí celé naší společnosti, včetně oddělení designu, konstrukce, výroby, servisních služeb, zastoupení a našich prodejních a servisních partnerů. Naším cílem je dodávat zákazníkům vozidla nejvyšší kvality. Jsme nesmírně hrdí na to, že jsme dosáhli vedoucího postavení v oblasti kvality, které si dlouhodobě udržujeme, a jsme rozhodnuti ve snaze o neustálé zvyšování kvality našich vozidel nepolevovat.“

J.D. Power kvantifikuje počáteční kvalitu nových vozidel počtem problémů na 100 vozidel (PP100), s nimiž se majitel setká během prvních 90 dnů provozu vozidla. Čím nižší číselná hodnota, tím vyšší kvalita. Hyundai měl skóre 71 PP100, jímž výrazně překonal průměr všech výrobců 93 PP100.

Již 33. ročník americké studie IQS 2019 vychází z odpovědí 76 256 zákazníků, kteří si pořídili nová vozidla modelového roku 2019 do vlastnictví nebo na leasing. Průzkum byl realizován po 90 dnech provozu vozidla. Studie je založena na souboru 233 otázek rozdělených do osmi automobilových kategorií. Jejím účelem je poskytovat výrobcům informace, které jim umožní identifikovat problémy a vylepšovat své produkty. 


Jak ušetřit při nákupu vozů značky Hyundai ?
Pokud si chcete pořídit auto značky Hyundai za nižší cenu, doporučujeme vám navštívit tyto stránky:
Nejlevnější skladové vozy Hyundai
Nejlevnější ojeté vozy Hyundai
Nejlevnější předváděcí vozy Hyundai

Autor: Autosystem.cz

Reklama X
<<

máme 30 let zkušenosti v obchodu s automobily

již více než 67 000 spokojených zákazníků