10 / 2 422

Peugeot odhaluje v kampani svoji elektrickou budoucnost

15.1.2019 |  Štítky: Peugeot | elektrický pohon | elektromobily | hybridní pohon

Peugeot vytvořil novou reklamní kampaň zaměřenou na budoucnost značky a současně zahájil další etapu partnerství v oblasti tenisu.

Značka Peugeot jako dlouholetý partner tenisu přestaví svou novou reklamní kampaň u příležitosti prvního grandslamu roku 2019. Kampaň tvoří dva spoty, v nichž vystupují dva z devíti tenistů a ambasadorů značky Peugeot, kteří ztělesňují hodnoty značky: rychlost, náročnost a emoce.

Německý tenista Alexander Zverev, současná čtyřka v žebříčku ATP a nedávný vítěz Turnaje mistrů, je ambasadorem budoucího modelu Peugeot 508 SW Plug-In Hybrid. Pro Lucase Pouille, druhého nejlepšího francouzského tenistu, byl zvolen fastback Peugeot 508 Plug-In Hybrid.

Vozy Peugeot 508 a 508 SW Plug-In Hybrid se ve světové premiéře představily na mezinárodním pařížském autosalonu v říjnu 2018. Na evropský trh se dostanou na podzim 2019. Tyto vozy s benzínovými plug-in hybridními motory jsou vizí neomezené, atraktivní a úsporné mobility.

Tato kampaň naznačuje strategii značky Peugeot zahrnující přechod na nové energie a začátek nové automobilové éry.


Jak ušetřit při nákupu vozů značky Peugeot ?
Pokud si chcete pořídit auto značky Peugeot za nižší cenu, doporučujeme vám navštívit tyto stránky:
Nejlevnější skladové vozy Peugeot
Nejlevnější ojeté vozy Peugeot
Nejlevnější předváděcí vozy Peugeot

Autor: Autosystem.cz

Reklama X
<<

máme 30 let zkušenosti v obchodu s automobily

již více než 67 000 spokojených zákazníků