10 / 2 422

ŠKODA AUTO DigiLab vyhledává talenty pomocí mezinárodní soutěže Smart Mobility Hackathon

3.4.2018 |  Štítky: Škoda

Velkou šanci na tuto zvláštní cenu mají projekty, které odpovídají filozofii společnosti ŠKODA AUTO: Automobilka chce vyvíjet nové služby, související s mobilitou, a mobilizovat zákazníky i jinak než vlastnictvím vozu, například prostřednictvím carsharingu. Bude-li mít vítězný tým v Drážďanech úspěch, nabídne ŠKODA AUTO další spolupráci.

„Smart Mobility Hackathon je skvělá platforma pro rozvoj konceptů, námětů a řešení perspektivních služeb, souvisejících s mobilitou. Sledujeme práci účastníků Hackathonu s velkým zájmem,“ říká Jarmila Plachá, vedoucí ŠKODA AUTO DigiLabu. „Nejlepší náměty budeme spolu s týmy ve ŠKODA AUTO DigiLabu dále sledovat,“dodává Plachá.

Letošní mezinárodní ,Smart Mobility Hackathon‘ se bude konat v prostorách ŠKODA AUTO DigiLabu v Praze. Na začátku vytvoří účastníci tříčlenné pracovní skupiny a následně dostanou úkol z jedné z celkem 13 tematických oblastí, mezi nimiž najdeme carsharing, navigaci chodců, autonomní řízení a chytré parkování. Týmy pak dostanou 48 hodin na to, aby vyvinuly inovativní koncepty. Programátorský dorost přitom podpoří několik mentorů, mimo jiné i odborníků ze společnosti ŠKODA AUTO, konkrétně z oblastí vývoje, výroby a IT. V neděli představí týmy své výsledky porotě, složené z odborníků ze společnosti ŠKODA AUTO a z ČVUT.

Několik úspěšných projektů minulého roku se v současné době s pomocí ŠKODA AUTO DigiLabu dále rozvíjí – je mezi nimi například aplikace, s níž mezi sebou mohou komunikovat řidiči elektromobilů. Pokud má akumulátor některého z nich už namále, může řidič načerpat elektřinu z jiného elektromobilu. I v letošním roce dostanou účastníci Hackathonu možnost dále rozvíjet slibné projekty ve spolupráci se ŠKODA AUTO a vytvořit z nich plnohodnotné produkty nebo služby mobility.

Název ,Hackathon‘ je složeninou pojmů ,hack‘ a ,marathon‘. Při Hackathonu pracují účastníci pod časovým tlakem na zajímavých výzvách a vyvíjí nová řešení projektu, který jim pořadatel zadá. Časový rámec akce se pohybuje od několika hodin až po několik dní.


Jak ušetřit při nákupu vozů značky Škoda ?
Pokud si chcete pořídit auto značky Škoda za nižší cenu, doporučujeme vám navštívit tyto stránky:
Nejlevnější skladové vozy Škoda
Nejlevnější ojeté vozy Škoda
Nejlevnější předváděcí vozy Škoda

Autor: Autosystem.cz

Reklama X
<<

máme 30 let zkušenosti v obchodu s automobily

již více než 67 000 spokojených zákazníků