10 / 2 423

ŠKODA AUTO uzavřela první čtvrtletí roku s rekordními tržbami

3.5.2019 |  Štítky: Škoda | elektrický pohon | elektromobily

Škoda AUTO v prvním čtvrtletí zvýšila své tržby ve srovnání se stejným obdobím loňského roku o 8,2 % na 4,92 miliardy eur. 

Také provozní výsledek ve výši 410 milionů eur je i nadále na vysoké úrovni, stejně jako rentabilita tržeb, která dosáhla 8,3 %. Hmotné investice oproti stejnému období minulého roku vzrostly o 74,3 %. Společnost ŠKODA AUTO tak intenzivně investuje do budoucnosti podniku a buduje kapacity pro výrobu komponentů pro elektromobily. 
 
Klaus-Dieter Schürmann, člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO za oblast financí a IT, říká: „I přes náročné tržní prostředí plné výzev jsme v prvním čtvrtletí roku 2019 dosáhli solidního výsledku. Mírný pokles provozního výsledku je především důsledkem negativních efektů směnných kurzů a vyšších výdajů na nové produkty a technologie budoucnosti. Pozitivně naproti tomu působil nárůst prodejních objemů v Evropě a cenová opatření uskutečněná prostřednictvím našeho aktivního managementu odbytu a optimalizace nákladů.“  
 
Automobilka dodala svým zákazníkům za první tři měsíce roku 307 600 vozů, dodávky tak mírně poklesly pod úroveň loňského roku (leden až březen 2018: 316 700 vozů, -2,9 %). Bestsellerem je i nadále ŠKODA OCTAVIA (leden až březen 2019: 92 500 vozů), KAROQ je i nadále důležitým motorem růstu: v prvním čtvrtletí roku dodala značka ŠKODA zákazníkům 35 800 těchto kompaktních SUV, tedy dvakrát více než v loňském roce.

ŠKODA AUTO se připravuje na budoucnost
Pomocí Strategie 2025 definovala ŠKODA AUTO hlavní směry svého dalšího rozvoje, aby současné období hluboké transformace automobilového průmyslu proměnila v další růst. Důležitými tématy jsou přitom elektromobilita a konektivita. Dalšími oblastmi, na které se společnost zaměří, jsou digitalizace produktů a procesů, vstup na nové trhy a také rozšiřování klasické výroby automobilů o další služby související s mobilitou. ŠKODA AUTO tak chce dále růst ve dvou dimenzích. První z oblastí je růst samotného prodeje vozů. Širší základnu růstu budou však tvořit nové oblasti podnikání, například digitální služby související s mobilitou. 


Jak ušetřit při nákupu vozů značky Škoda ?
Pokud si chcete pořídit auto značky Škoda za nižší cenu, doporučujeme vám navštívit tyto stránky:
Nejlevnější skladové vozy Škoda
Nejlevnější ojeté vozy Škoda
Nejlevnější předváděcí vozy Škoda

Autor: Autosystem.cz

Reklama X
<<

máme 30 let zkušenosti v obchodu s automobily

již více než 67 000 spokojených zákazníků