10 / 2 423

Toyota je novým generálním partnerem Českého olympijského výboru


Toyota Central Europe-Czech uzavřela spolupráci s Českým olympijským výborem (ČOV), a stala se tak novým partnerem Českého olympijského týmu.

Navazuje na celosvětové partnerství olympijských a paralympijských her a na lokální partnerství s Českým paralympijským výborem. Spolupráci oznámili dnes na společné tiskové konferenci Martin Peleška, ředitel Toyota Central Europe-Czech, a Jiří Kejval, předseda ČOV.

V rámci spolupráce Toyota poskytne Českému olympijskému výboru flotilu osobních i užitkových vozů, kde v případě osobních vozů jde výhradně o hybridní modely. Vozy pomohou nejen při cestách na závody a soustředění, ale i v rámci mnoha projektů, které ČOV celoročně organizuje. Toyota rovněž v rámci speciálního programu nabídne zvýhodněné podmínky pronájmu užitkových vozů Proace jednotlivým sportovním svazům a klubům ve speciálním projektu Proace Prosport.

Předseda Jiří Kejval si cení skutečnosti, že Český olympijský výbor se bude díky hybridním vozům chovat ekologicky. „Ekologie je celosvětovým trendem, ať už se jedná o hybridní pohony či další alternativy. Chceme jít s dobou,“ řekl Kejval. „Máme velkou radost také z toho, že Toyota bude podporovat nejen vrcholové sportovce a sport na nejvyšší úrovni, ale významně pomůže i dílčím projektům, které jsou zaměřené na sportování mládeže a zvýšení fyzické zdatnosti dětí,“ řekl.

Toyota na začátku loňského roku uzavřela spolupráci také s Českým paralympijským výborem. Paralympionikům poskytla hybridní Toyoty RAV4 a užitkové vozy Toyota Proace. S českými paralympioničkami Annou Luxovou a Annou Peškovou a s českým para hokejovým týmem česká Toyota připravila rovněž lokální komunikační kampaně pro média a sociální sítě. Někteří z paralympioniků se s Toyotou zúčastnili i vybraných sportovních akcí.

Celosvětové i lokální partnerství podporuje rovněž kampaň s názvem Start Your Impossible. Jejím cílem je povzbudit zaměstnance, obchodní partnery i samotné zákazníky a propojit je s klíčovými hodnotami automobilky. Tato výzva má všechny podnítit k tomu, aby učinili první krok k proměně světa kolem nás, a to odbouráváním překážek a omezení. V době neustále se zrychlujícího pokroku na poli technologií i ochrany životního prostředí tato kampaň vyjadřuje snahu automobilky podporovat vývoj ve prospěch vstřícné, tolerantní a udržitelné společnosti, v níž má každý šanci utkat se s nemožným.

Toyota se v roce 2015 stala oficiálním celosvětovým partnerem olympijských a paralympijských her až do roku 2024, což zahrnuje olympijské a paralympijské zimní hry v Pchjongčchangu 2018 a Pekingu 2022, a také letní olympijské hry v Tokiu 2020 a Paříži 2024.

Cílem globálního partnerství je mimo jiné zajistit co nejhladší průběh blížících se her v Tokiu. Toyota chce z těchto her učinit ty nejinovativnější v historii, a proto při poskytování služeb spojených s touto akcí využije své nejmodernější technologie, včetně vodíkové dopravy, autonomního řízení, carsharingu nebo robotiky. Sériově vyráběné technologie a vozy i jednotlivé prototypy nabídne k využití sportovcům, organizátorům i návštěvníkům. Toyota bude také součástí štafety olympijské pochodně.


Jak ušetřit při nákupu vozů značky Toyota ?
Pokud si chcete pořídit auto značky Toyota za nižší cenu, doporučujeme vám navštívit tyto stránky:
Nejlevnější skladové vozy Toyota
Nejlevnější ojeté vozy Toyota
Nejlevnější předváděcí vozy Toyota

Autor: Autosystem.cz

Reklama X
<<

máme 30 let zkušenosti v obchodu s automobily

již více než 67 000 spokojených zákazníků